Support som ligger steget före. 

Vår support är nyckeln i alla våra tjänster.

Till de tjänster och projekt vi hanterar finns alltid vår support tillgänglig. Vårt mål är att inte bara hjälpa i alla frågor kring IT infrastruktur utan även förekomma och utveckla kundens behov.

Vi vill att kunden snabbt och enkelt kan nå oss via mail eller telefon där vi med en optimal service och upplevelse uppfyller kundens behov.

Kundens IT som i våra moderna tjänster levereras med smarta funktioner uppdateras och hanteras alltid över tid och ger kunden nya möjligheter i sin verksamhet.

Vid behov stöttar vårt supportteam kunden via telefon, mejl, fjärrstyrning eller ute på plats. Beroende på kundens verksamhet kan tjänsten se olika ut. Ambitionen är alltid att lösa ärendena direkt vid din första kontakt, som ofta sker via telefon. I erbjudandet ingår en helhetslösning där kunden, förutom teknisk support även får hjälp att hantera licenser, konton och behörigheter. 

 

Supportverktyg finner du här

 

malin-2.png

Vill du veta mer?

Välkommen att kontakta mig!

0708-44 38 04

malin.lennartsson@frontnode.se

lg.png

Vill du veta mer?

Välkommen att kontakta mig!

0708-44 38 22

lars-gunnar.strid@frontnode.se